17 June 2008

TEMPAT KETIGA HOKI KEBANGSAAN SBP BAWAH 16 TAHUN


Berdiri atas dari kiri : Wan Muhammad Rasydan b. Wan Ahmad Kamal, Ahmad Safwan b. Roslan, Afiq Muizzuddeen b. Alias, Amar b. Ab Malik dan Khairul Anuar b. Kamarudin
Berdiri tengah dari kiri : Muhammad Awal b. Ismail, Noorzahin b. Noorisham, Muhammad Abdul Munir b. Johari, Muhammad Fauzan b. Moktar dan Muhammad Zulkifli b. Kasim
Duduk dari kiri : Ahmad Bariq b. Ahmad ,En. Mohd Shahrul Azha b. Sharif (Pengurus), Pn. Amiza Mad Zin (Jurulatih) dan Muhammad Rasydan b. Saiful (Kapten)

Pada 12 - 15 Jun 2008,pasukan hoki lelaki bawah 16 thn SBPIS telah menyertai Kejohanan Liga Hoki SBP Bwah 16 Tahun Peringkat Kebangsaan yang diadakan di Sekolah Tun Fatimah, Johor Bahru, Johor mewakili SBP Zon Selatan(Naib Johan Zon Selatan). Pada kejohanan tersebut, pasukan hoki lelaki SBPIS telah muncul sebagai pemenang tempat ke-3 apabila berjaya menewaskan pasukan hoki lelaki SMS Raja Tun Azlan Shah, Perak bagi perlawanan penentuan tempat ke-3 dan ke-4. Keputusan penuh kejohanan pasukan SBPIS adalah seperti berikut.
Peringkat kumpulan
SBPIS vs SMS Raja Tun Azlan Shah
Keputusan 0-0
SBPIS vs SMA Persekutuan Kajang
Keputusan 0-0
SBPIS vs SMS Tg. Muhamad Faris Petra
Keputusan 1-0
Gol dijaringkan oleh Ahmad Bariq b. Ahmad

Peringkat Separuh Akhir
SBPIS vs SMS Machang
Keputusan 0-2

Tempat ke-3/4
SBPIS vs SMS Raja Tun Azlan Shah
Keputusan 4-3
Sudden death Penalti Stroke
Muhammad Rasydan b. Saiful
Khairul Anuar b. Kamarudin
Ahmad Bariq b. Ahmad

Harapan agar pemain - pemain hoki SBPIS bukan sahaja maju dalam pertandingan malahan akan semakin mantap dalam akademik.

2 comments:

Unknown said...

Tahniah la di atas kejayaan pelajar, pengurus dan jurulatih. Lepas ni jangan pulak lupa untuk membuat kejayaan dalam bidang akademik ye..

SBP INTEGRASI SELANDAR said...

Terima kasih...
we all pn ade prog khusus utk players.Xtra class maths utk smua player f3, boys n girls.hrp2 semua dtg kelas...ok?
-mama